Tervetuloa
Toiminnanjohdon terveiset
Ajankohtaista
Healing Rooms -esittely
Rukousklinikat ja toiminta
Opetuksia
Ihmeiden aika
Jumalan Sanan voima
Parantamisten armolahjat
Kuningaskunta tulee
Kutsu lähetyskäskyn toteuttamiseen tässä ajassa
Paluu ensirakkauteen
Koulutus
Media-arkisto
Parantumistodistuksia
Yhteystiedot
Tilaukset
Lahjoitukset ja tuki
Anna Palautetta
Linkit
Isä rakastaa sinua!
















 

Kuningaskunta tulee

Ja te saatte kuulla sotien melskettä ja sanomia sodista. Silloin teidät annetaan vaivaan, ja teitä tapetaan, ja te joudutte kaikkien kansojen vihattaviksi minun nimeni tähden. Ja silloin monet lankeavat pois.  Ja tulee aika, jolloin jokainen, joka tappaa teitä, luulee tekevänsä uhripalveluksen Jumalalle.  Matt.24:6,9-10, Joh.16:2


Sotia, pommi-iskuja, talouksien savijalkojen horjumista, kristittyjen vainoja, erilaisia uhkia valtiollisilta ja järjestötahoilta. Monella horjuu perusturvallisuus ja vakaus.  Moni miettii tulevaisuutta - mitä on oikein tapahtumassa? Olemme siirtyneet yhä nopeammin eskaloituvaan aikaan, jossa tapahtuma toisensa jälkeen vyöryy tajuntaamme nopeammin kuin ehdimme asioita käsitellä.  Yhteiskuntien perusrakenteet horjuvat joko sisäisen tai ulkoisen uhan edessä. Tässä artikkelissa ‘valtakunnalla’ tarkoitetaan kaikkea tätä rakenteellista ja toiminnallista pimeyttä. Mihin voimme laittaa toivomme?


Valtakuntien horjuessa ja romahtaessa todellinen, Jumalan kuningaskunta alkaa nousta esiin. Se on niin kuin sinapinsiemen, joka kylvettynä on pienin kaikista siemenistä maan päällä; mutta kun se on kylvetty, niin se nousee ja tulee suurimmaksi kaikista kasveista ja tekee suuria oksia, niin että taivaan linnut voivat tehdä pesänsä sen varjoon. Tämä on kuva tästä ajasta: Ennen kuin sinapinsiemen on noussut oraalle, maa on täynnä kaikenlaisia muita kasveja, joka kuvaa maita ja kansoja ja kaikkea ihmisten rakennelmia. Mutta pieni siemen, joka kuvaa Jumalan kuningaskuntaa, itää ja kasvaa kaikessa hiljaisuudessa, työntyy oraalle muiden kasvien joukkoon ja alkaa nousta ja se kasvaa suurimmaksi kaikista muista kasveista, vahvaksi puuksi. Jumalan kuningaskunta on nousemassa, todellinen valo loistaa sen kirkkaampana, mitä pimeämpää on.


Taivaan Jumala pystyttää kuningaskunnan, joka on kukistumaton iankaikkisesti ja jonka valtaa ei toiselle kansalle anneta. Se tulee musertamaan kaikki muut valtakunnat ja tekemään niistä lopun, mutta se itse pysyy iankaikkisesti (Dan. 2:44). Jumala rakentaa kuningaskuntaansa ja on kirkastamassa valoaan meissä kristityissä parhaillaan Pyhän Henkensä voimalla. Kuningaskunnan valo loistaa sen kirkkaampana, mitä pimeämpää on. Pimeys on sitä, että vihollinen varastaa, tuhoaa ja tappaa, jota näemme konkreettisesti tapahtuvan eri puolella maailmaa.


Tarkoitus on, että se valo, joka meissä on, loistaa, jotta ihmiset näkisivät hyvät tekomme ja ylistäisivät Isää, joka on taivaissa. Valo loistaa silloin, kun sähkövirta pannaan päälle. Samoin Pyhän Hengen kirkkaus loistaa meissä, kun laitamme "sen" liikkeelle: puhumme parantavia ja siunaavia sanoja, teemme hyviä tekoja, annamme omastamme, parannamme sairaita. Kukaan muu, kuin Jeesuksen oma, ei voi tuoda Jumalan valoa tähän maailmaan. Valo tulee esiin pimeydessä, jota voi olla valtioissa, liikkeissä, yhteiskunnan rakenteissa, perheissä tai ihmisissä.


Jokaiselle kristitylle Jumala on antanut vaikutuspiirin, johon tuoda valoa. Joillakin ihmisillä Jumalan antama vaikutuspiiri on maailmanlaajuinen, toisella yksilökohtainen. Kun toimimme omassa vaikutuspiirissämme, saamme käyttöömme edustamamme kuningaskunnan arvovallan. Näin voimme tuoda valoa pimeyteen, joka esimerkiksi yksilön kohdalla voi olla sairaus tai sitova ajatuslinnake.

Jumalan valo on Jeesus Kristus. Ja Jeesus antoi valonsa eteenpäin sanoen: Te olette maailman valo. Meillä on mahdollista loistaa valoa, jos annamme Pyhän Hengen vallita ja hallita. Ja kun Hän tuo valonsa meihin, ei se voi olla näkymättä, sillä siinä heijastuu jotain Hänen kuningaskuntansa ominaisuuksista.
Haluatko sinä saada kaiken turvattomuuden, epävakauden ja lisääntyvän pimeyden keskellä sydämeesi Jumalan valon, ilon ja rauhan ja astua kuningaskuntaan sisään? Pääsy rauhanvaltakuntaan on tarjolla, jos vain haluat astua sisään. Lue Isän kirjoittama rakkauskirje tästä ja astu sisään: http://www.healingrooms.fi/?sid=118

Susanne Laitinen



 
   






















Multiversum Oy